Strona główna » Regulamin

Regulamin

Postanowienia ogólne

  • Sklep internetowy cekinek.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet.   Właścicielem sklepu jest firma 1004 Anna Hadrych, ul. Krakowska 32 43-150 Bieruń, NIP: 646 235 50 54

  • Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  • Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

  • Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.
  • Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas potwierdzenia odbioru towaru.

  • Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

 

Dane osobowe

  • 1004 jest administratorem danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).

  • 1004 przetwarza dane osobowe Klienta w celu realizacji zamówienia. Podanie przez Klienta danych osobowych w trakcie składania zamówienia jest dobrowolne. 1004 w celu realizacji zamówienia udostępnia dane osobowe Klienta innym podmiotom, np. takim jak firmy kurierskie, poczta polska.

  • Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Żądanie takie powinien zgłosić Sklepowi pocztą elektroniczną na adres 1004@poczta.pl  Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami). 

 

Wysyłka i płatność

  • Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako list polecony, usługi paczkomatowej Inpost lub paczką za pośrednictwem kuriera. Klient może też odebrać towar osobiście we wskazanej siedzibie firmy w godzinach otwarcia.

  • Przy zamówieniu Klient dokonuje przedpłaty za zamówienie w wybranej przez siebie formie: wpłaty na konto Sprzedającego lub płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Wyjątkiem jest osobisty odbiór towaru - wówczas należy dokonać płatności bezpośrednio w siedzibie firmy.

 

Brak towaru z zamówienia

 

  • Ze względu na współistnienie sprzedaży stacjonarnej może się zdarzyć, że wystąpi brak lub zmniejszenie ilości zamówionego towaru, wówczas Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta proponując, jeżeli to możliwe, podmianę asortymentu. W przypadku rezygnacji z zakupu Klient niezwłocznie otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty na wskazane mejlowo konto.
     

Prawo odstąpienia od umowy

  • Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia, odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar musi być zwrócony do sklepu w ciągu  14 dni od dnia powiadomienia Sprzedającego o odstąpieniu od umowy.

  • Towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym.

  • Zwracany towar należy odesłać  na adres:

1004.PL

ul. Krakowska 32

43-150 Bieruń

  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

  • Po odebraniu przesyłki Sklep dokonuje zwrotu wszystkich płatności na konto bankowe Klienta. Jeśli zwracane jest całe zamówienie zwracane są również koszty wysyłki do wysokości najniższego z możliwych sposobu dostawy. Koszty odesłania towaru obciążają Klienta.

     

Reklamacje

  • Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.       

  • Sklep nie uwzględnia  reklamacji związanych z błędnym dobraniem rozmiaru czy koloru produktu. 

 


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu